Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności Komendy Powiatowej Policji w Żninie

Komendant Powiatowy Policji w Żninie decyzją z dnia 20 lipca 2020 powołał koordynatora do spraw dostępności.

mł. asp. Katarzyna Leszczyńska-Krawczyk                                                           

Asystent Jednoosobowego Stanowiska ds. Profilaktyki Społecznej, Nieletnich i Patologii w KPP w Żninie


Do zadań koordynatora nalezy, m.in. zapewnienie realizacji dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie informacyjno-konsultycyjnym w szczególności:

  1. monitorowanie działalności KPP w Żninie i jednostek podległych w zakresie zapewnienia
    dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  2. udzielenie konsultacji osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie ich uprawnień
    wynikających z ustawy, realizowanych przez KPP w Żninie.
  3. zwiększenie świadomości funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w obszarze zasad
    równego traktowania osób wymagających szczególnego traktowania.
  4. prawidłowa i terminowa realizacja przedsięwzięć związanych z raportowaniem dostępności
    (art. 11 Ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostepności osobom ze szczególnymi
    potrzebami, tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.).
  5. po opracowaniu raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi
    potrzebami i zatwierdzeniu przez Komendanta Powiatowego Policji w Żninie (co 4 lata,
    najpóźniej do dnia 31 marca danego roku), opublikowanie go na stronie podmiotowej
    Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Żninie oraz przekazanie
    go za pośrednictwem Pełnomocnika Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy
    ds. Ochrony Praw Człowieka do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego.

Wyznaczony Koordynator  dostępności w Komisariacie Policji w Barcinie

mł. asp.  Mateusz Przygoda nr  tel.47 7526 120

 

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez KP w Barcinie.
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności
    osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komisariat Policji w Barcinie zgodnie z wymaganiami
    określonymi w art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom
    ze szczególnymi potrzebami. 
  3. Monitorowanie działalności KP w Barcinie w zakresie zapewniania dostępności osobom
    ze szczególnymi potrzebami.

 

 

Wyznaczony Koordynator  dostępności w Komisariacie Policji w Janowcu Wielkopolskim

sierż. szt. Paweł Wiśniewski nr  tel.47 7526 513

 

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez
    KP w Janowcu Wielkopolskim
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania
    dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komisariat Policji w Janowcu Wielkopolskim
    zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu
    dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. 
  3. Monitorowanie działalności KP w Janowcu Wielkopolskim w zakresie zapewniania dostępności
    osobom ze szczególnymi potrzebami.

Pliki do pobrania

Powrót na górę strony